Agencja reklamy
Dlaczego radio?
- Radio to pierwsze źródło wiadomości z jakim stykamy się w ciągu dnia. Reklamy emitowane rano są skuteczniej przyswajane przez wypoczęty umysł.
- Radio z założenia jest medium tolerancyjnym, gdyż pozwala na wykonywanie w trakcie słuchania innych czynności.
- Wielką zaletą radia jest jego mobilność, czyli możliwość dotarcia do odbiorcy w domu, pracy, podróży, samochodzie i sklepie. Towarzyszy słuchaczom w pracy i w chwilach relaksu. Ponieważ radia słucha się wszędzie i o każdej porze dlatego jest doskonałym nośnikiem reklamy.
- Radio kreuje atmosferę prywatności i nie stwarza dystansu pomiędzy nadawcą a odbiorcą. Pozwala dotrzeć do słuchacza na poziomie bardziej osobistym niż czynią to inne media.
- Radio jest medium interaktywnym daje możliwość wykorzystania aktywnych form reklamy takich jak konkursy i quizy.
- Nawyk słuchania radia i przywiązanie do stacji ludzi w różnym wieku stwarza interesujące możliwości projektowania kampanii reklamowych. Radio wystarczy włączyć by usłyszeć reklamę. Nie trzeba jej szukać
Zespół Agencji Reklamy

Janusz Kurek
Dyrektor

Elżbieta Sikora
Dyrektor do spraw promocji

Marcela Dudek
Specjalista do spraw reklamy

Dagmara Karch
Referent ds. Reklamy

Robert Koczyba
Specjalista do spraw reklamy